Verzending
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN EN IS VERZENDING NAAR HET BUITENLAND MOGELIJK?
Bezorging binnen Nederland en België is helemaal gratis. Wil je je bestelling naar een ander land verzenden? Check de kosten hier.
HOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Je bestelling wordt verzonden door PostNL Pakketservice. Je bestelling wordt als pakket verzonden naar het door jouw opgegeven afleveradres. Als je pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met een track & trace code waarmee je het pakket online kunt volgen. Mocht je niet thuis zijn op het moment van bezorging dan probeert PostNL het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij je af te leveren. Lukt dit weer niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen.
Wij versturen onze kleding zoveel mogelijk in de originele verpakking, echter wanneer een kledingstuk vanuit de winkel-voorraad wordt verstuurd, zal de originele verpakking veelal ontbreken.
WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?
We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, morgen in huis. Wordt jouw artikel bij onze winkel besteld, dan bedraagt de levertijd 3-5 dagen. Je bestelling wordt altijd in z'n geheel verzonden.
HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?
Wanneer je bestelling klaar staat voor verzending, ontvang je automatisch een e-mail met daarin het track & trace nummer van PostNL. Door middel van deze link kan je jouw bestelling heel gemakkelijk online volgen. Wanneer dit niet het geval is kun je contact opnemen met 026 - 203 09 95 of mailen naar klantenservice@silvercreek.nl.
We zijn telefonisch (026 - 20 30 932) en via de mail bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00 zaterdag: 12:00 - 17:00