Bestellen

 

 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Na de veilige betaling van je Silvercreek bestelling via iDeal, AfterPay/Riverty, Mastercard of Bancontact word je doorgelinkt naar de bevestigingspagina op Silvercreek.nl. Daarnaast ontvang je per e-mail een definitieve orderbevestiging met een digitale bon van je aankoop.

 

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling houden we je via e-mail op de hoogte van de bestelstatus. Zodra je artikelen zijn verstuurd, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging waarmee je je zending kunt volgen op de website van PostNL. Zij bezorgen van maandag t/m zaterdag.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, je kan een ander afleveradres opgeven: Nieuwe gebruikers kunnen dit in de derde stap van het bestelproces invullen. Met een online account kun je altijd meerdere adresgegevens opgeven. Is het pakket al verzonden, dan kan je de bezorging alleen wijzigen wanneer je een bericht met een niet-thuis-code ontvangen hebt van PostNL.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je een Silvercreek bestelling annuleren, dan kan dit alleen wanneer je bestelling nog niet verwerkt is. Daarvoor is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact opneemt met de klantenservice via 026 - 203 09 95 of mailt naar klantenservice@silvercreek.nl. Natuurlijk is het ook mogelijk om je bestelling na ontvangst te retourneren.


We zijn telefonisch (026 - 20 30 932) en via de mail bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00
zaterdag: 12:00 - 17:00

 

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Je kortingscode inleveren kan in de winkelmand. Hier kun je de code invullen bij ‘kortingscode invoeren’. Het kortingsbedrag is vervolgens direct zichtbaar in je winkelmand.